Alujević, A. (2016). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, Andrea. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, Andrea. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, A. (2016). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević A. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
A. Alujević, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388