Alujević, A. (2016). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, Andrea. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, Andrea. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević, A. (2016). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
Alujević A. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388
A. Alujević, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893388