prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Baković, A. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, A. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

A. Baković, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070