prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Baković, A. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, A. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 02.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

A. Baković, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070