prikaz prve stranice dokumenta Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Jugović, M. (2023). Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, M. (2023). 'Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović M. Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

M. Jugović, "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555