prikaz prve stranice dokumenta Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jugović, M. (2023). Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, Monika. "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović, M. (2023). 'Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

Jugović M. Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555

M. Jugović, "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:200555