prikaz prve stranice dokumenta Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:366883

Lisac, Lea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Lisac, L. (2023). Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883

Lisac, Lea. "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883

Lisac, Lea. "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883

Lisac, L. (2023). 'Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883

Lisac L. Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883

L. Lisac, "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883