Lisac, L. (2023). Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883
Lisac, Lea. "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883
Lisac, Lea. "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883
Lisac, L. (2023). 'Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883
Lisac L. Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883
L. Lisac, "Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366883