prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Kerep, P. (2023). Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, P. (2023). 'Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep P. Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

P. Kerep, "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926