prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kerep, P. (2023). Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, Petra. "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep, P. (2023). 'Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

Kerep P. Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926

P. Kerep, "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210926