Markić, K. (2023). Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, Katarina. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, Katarina. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, K. (2023). 'Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić K. Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
K. Markić, "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141