Markić, K. (2023). Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, Katarina. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, Katarina. "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić, K. (2023). 'Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
Markić K. Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141
K. Markić, "Uloga društvenih medija u promociji turističkih destinacija : analiza slučaja destinacije Dubrovnik", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:239141