master's thesis
Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Sladović, M. (2023). Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, M. (2023). 'Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović M. Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

M. Sladović, "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279