diplomski rad
Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Sladović, M. (2023). Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović, M. (2023). 'Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

Sladović M. Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279

M. Sladović, "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279