Krnjić, M. (2024). Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, M. (2024). 'Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić M. Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
M. Krnjić, "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648