prikaz prve stranice dokumenta Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, Mario
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Krnjić, M. (2024). Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić, M. (2024). 'Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

Krnjić M. Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648

M. Krnjić, "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648