Krnjić, M. (2024). Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, Mario. "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić, M. (2024). 'Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
Krnjić M. Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648
M. Krnjić, "Strategija odabira ciljanih kupaca u start-up poduzećima na tržištu ekoloških prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374648