prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Slišković, A. (2024). Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, A. (2024). 'Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković A. Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

A. Slišković, "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710