prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Slišković, A. (2024). Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, Ana. "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković, A. (2024). 'Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

Slišković A. Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710

A. Slišković, "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača : Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040710