Borko, L. (2024). Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, L. (2024). 'Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko L. Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
L. Borko, "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343