prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:793343

Borko, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Borko, L. (2024). Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, L. (2024). 'Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko L. Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

L. Borko, "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343