Marijanac, M. (2024). Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, Martina. "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, Martina. "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac, M. (2024). 'Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
Marijanac M. Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550
M. Marijanac, "Terorizam i mračni turizam : analiza marketinških strategija za promociju sigurnih i odgovornih turističkih destinacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734550