prikaz prve stranice dokumenta Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:061656

Radić, Mateo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Radić, M. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656

Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656

Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656

Radić, M. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656

Radić M. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 June 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656

M. Radić, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656