Radić, M. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, Mateo. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić, M. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
Radić M. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656
M. Radić, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima pri donošenju odluke o izboru turističke destinacije za putovanje kod Generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:061656