prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Kovačić, I. (2015). Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, I. (2015). 'Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić I. Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

I. Kovačić, "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911