Kovačić, I. (2015). Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911
Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911
Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911
Kovačić, I. (2015). 'Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911
Kovačić I. Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911
I. Kovačić, "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911