master's thesis
Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:352853

Opačić, Marta
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Opačić, M. (2024). Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853

Opačić, Marta. "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853

Opačić, Marta. "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853

Opačić, M. (2024). 'Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853

Opačić M. Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 September 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853

M. Opačić, "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853