Opačić, M. (2024). Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853
Opačić, Marta. "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853
Opačić, Marta. "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853
Opačić, M. (2024). 'Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853
Opačić M. Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853
M. Opačić, "Primjena Teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere kupnje kozmetičkih proizvoda koji nisu testirani na životinjama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352853