prikaz prve stranice dokumenta Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:468029

Qenaj, Edina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Qenaj, E. (2024). Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029

Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029

Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029

Qenaj, E. (2024). 'Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029

Qenaj E. Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 September 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029

E. Qenaj, "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029