Šarfi, H. (2024). Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, Helena. "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, Helena. "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, H. (2024). 'Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi H. Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
H. Šarfi, "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841