master's thesis
Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:599701

Tuškan, Paula
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Tuškan, P. (2024). Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701

Tuškan, Paula. "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701

Tuškan, Paula. "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701

Tuškan, P. (2024). 'Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701

Tuškan P. Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701

P. Tuškan, "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701