graduate thesis
Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Murat, A. (2024). Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, A. (2024). 'Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat A. Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

A. Murat, "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833