diplomski rad
Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Murat, A. (2024). Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, Ana. "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat, A. (2024). 'Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

Murat A. Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833

A. Murat, "Uloga karakteristika pametnih satova i utjecajnih osoba na društvenim medijima na namjeru kupovine pametnih satova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:365833