Ivezić, A. (2024). Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, Anamaria. "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, Anamaria. "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, A. (2024). 'Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić A. Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
A. Ivezić, "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851