Ivezić, A. (2024). Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, Anamaria. "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, Anamaria. "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić, A. (2024). 'Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
Ivezić A. Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851
A. Ivezić, "Učinci internacionalizacije maloprodaje na strukturu tržišta i potrošačke navike u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:981851