prikaz prve stranice dokumenta Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Anetić, S. (2024). Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela. "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela. "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, S. (2024). 'Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić S. Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

S. Anetić, "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799