prikaz prve stranice dokumenta Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Anetić, S. (2024). Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela. "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, Stela. "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić, S. (2024). 'Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

Anetić S. Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799

S. Anetić, "Uloga čimbenika viralnosti video sadržaja na društvenim medijima kod namjere kupovine proizvoda od strane pripadnika Generacije Z", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:071799