prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vrkljan, I. (2016). Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, I. (2016). 'Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan I. Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

I. Vrkljan, "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808