Vrkljan, I. (2016). Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808
Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808
Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808
Vrkljan, I. (2016). 'Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808
Vrkljan I. Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808
I. Vrkljan, "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808