prikaz prve stranice dokumenta Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije
Embargo period 2026-09-30
graduate thesis
Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, Leona
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Jelača, L. (2024). Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača, L. (2024). 'Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

Jelača L. Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711

L. Jelača, "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711