Jelača, L. (2024). Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, Leona. "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača, L. (2024). 'Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
Jelača L. Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711
L. Jelača, "Primjena omnikanalnog poslovanja na primjeru parfumerije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:371711