graduate thesis
Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:389125

Brtan, Adriana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Brtan, A. (2024). Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125

Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125

Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125

Brtan, A. (2024). 'Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125

Brtan A. Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125

A. Brtan, "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125