Brtan, A. (2024). Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, A. (2024). 'Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan A. Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
A. Brtan, "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125