Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886