prikaz prve stranice dokumenta Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886