Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886
G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886