prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Raguž, Z. (2015). Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Zrinka. "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž, Z. (2015). 'Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Raguž Z. Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 August 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045

Z. Raguž, "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:419045