Krdžalić, I. (2015). Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, Ines. "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, Ines. "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, I. (2015). 'Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić I. Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
I. Krdžalić, "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712