Krdžalić, I. (2015). Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, Ines. "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, Ines. "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić, I. (2015). 'Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
Krdžalić I. Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712
I. Krdžalić, "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:956712