prikaz prve stranice dokumenta Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606