Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934
Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934
Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934
Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934
Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 August 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934
I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934