prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934